niedziela, 27 marca 2011

Wazonik

  Z butelki po pitnym jogurcie i bibuły. Sposób wykonania zaadoptowany z zamierzchłych czasów, kiedy to mój brat robił coś podobnego z włóczki i puszki :) na zajęciach ręcznych....czy jak się one wtedy nazywały ...
Było to ok 40 lat temu!
Ja użyłam tego:

Zaczęłam to robić na potrzeby mojej pracy z dziećmi, po to żeby pokazać jak i co robić...i jak już dzieci wiedziały co mają robić - ja zostawiłam...i oczywiście zostawiłam...Dzisiaj skończyłam, aby wziąć udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy:

rycykling #4 Ki - plastikowa butelka 

Wyszedł mi taki wazonik, w którym nie ma jeszcze właściwych kwiatów, ale może będą... jak dzieci mnie znowu zmobilizują :) 


 tutaj w tle moje ulubione fiołki :) 








...a tak wygląda wazonik w środku. 







Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Ale super wazonik, chyba i ja spróbuję taki zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest rewelacyjny, kolorowy i radosny:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł... nieśmiertelny;D

    OdpowiedzUsuń
  5. kapitalny! bardzo mi się podoba zestawienie kolorystyczne wazonika z fiołkami - energetyczne i pełne pozytywnych wibracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. COś mi siekołacze, że ja to znam i robiłam kiedys, cos kołacze. Fajne.
    Buziole w noch.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko , dostałam właśnie przesyłkę. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za odwiedziny u mnie i gratulację:)Pozdrawiam serdecznie Aga!A wazonikowy pomysł wart wykorzystania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah jak u Ciebie jest cudnie:)pięknie rzeczy i talent autorki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł jest świetny - czemu ja na takie nie wpadam? Ale Pippi podbiła całkowicie moje serducho!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki dziewczyny za komentarze, są mi bardzo miłe i potrzebne...ostatnio nie mogę się pozbierać i zacząć robić cokolwiek...nawet napisać posta...no cóż...miewamy takie sytuacje...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, bardzo pomysłowy wazonik! Podziwiam Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieło pracochłonne, ale efekt rewelacyjny =}

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny efekt:)
    Dziękuję za wizytę u mnie i udział w candy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń